حنانه سادات مامان و باباحنانه سادات مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سیدمرتضی مامان وباباسیدمرتضی مامان وبابا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
حورا ساداتحورا سادات، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

حنای زندگی

آبان 97

1397/8/30 12:06
نویسنده : safa
43 بازدید
اشتراک گذاری

 

۵ آبان: مرتضی کوچولوی من به تقلید از خواهر استاندارد و سیب سلامت خوراکیهارو شناسایی میکنی و میگی سلامت و استاندارد داره

۲۰ آبان : عزیزانم در کنار شما، ده ساله شدیم
۲۱ آبان : گل دخترم اینروزا با کاردستی های مدرسه ت سرگرم میشیم چراغ راهنمایی، پازل
۲۲ آبان : برای گل دخترم با پارچه چادری عبای خوشگل دوختیم که بهت قول داده بودم
۲۲ آبان : پسر شیرینم صلوات شمارو دستت گرفتی و  کمرتو خم میکنی باصدای لرزون میگی من بابابزرگم

26 آبان : قشنگم امروز که تو مذرسه اومدم دنبالت کلی بچه ها حنانه حنانه میکردن که گفتی مامان ببین کلی دوست دارم
دختر ملوس و کتابخونم کتاب اتنخاب کردی تا برای هفته کتاب ببری کتابخونه مدرسه تون به بچه ها امانت بدی

28آبان: گل پسر شیرینم آقای راننده بهت میگه آقاپسری میگی نه من سگم !
30 آبان : پسرکم با قوری صحبت میکنی و میگی شما دیدی حالاخورشید رو ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حنای زندگی می باشد