حنانه سادات مامان و باباحنانه سادات مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سیدمرتضی مامان وباباسیدمرتضی مامان وبابا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
حورا ساداتحورا سادات، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

حنای زندگی

آغاز اسفند کرونایی 98

1398/12/29 16:49
نویسنده : safa
59 بازدید
اشتراک گذاری


3  اسفند : حنانه تازه تو مدرسه با مقوله اسم کوچیک آشنا شدی خیلی درکش نمیکنی میگی من اسمم حنانه ساداته
اسم کوچیکم حنانه ست :-))

4 اسفند : دخترک بلا با تعطیلات کرونایی رفتی خونه مامانجون و نمیایی مشغول تریکوبافی هستی


6 اسفند : پسرک فارغ از دنیام میگی کتاب قاسم سلیمانی رو برام میخری


7 اسفند : پسر شلوووووغ من که فقط دنبال خرابکاریاتم سر لپتاپم میگی مامان این کتاب رو برام سفالش میدی

14 اسفند : امروز پسرم توام هوای حرم رو کردی و میگی مامان میشه بریم روضه(حرم) بعدش بریم شیرینی خامه ای بخوریم

دخترکم وسط بازی فکری های شبانه ت میخوای دعا کنی برای برنده شدنت یهو فریاد میزنی خدایااا فرج آقا امام زمان رو برسون

17 اسفند : پسرک شیرینم آدمی بیفکر ازت میپرسه پدرتو دوست داری یا مادرتو
میگی هردو رو دوست دارم و خودمم دوست دارم

دختر مهربون با کلیپ مدرسه برای روز پدر دسته گل با کاغذ رنگیت درست میکنی

18 اسفند : پسر بانمکم تلویزیون میخونه روز پدر مبارک میگی تورو میگه بابا روز بابا مبالک

19 اسفند : پسر ورپریده ساعت 12 شب بجای خوابیدن میگی بابا منو سرگرمم کن
عروسک خانم مرتب درحال خلق بازی های جدیدی برای خودت با کاردستی


20 اسفند : امروز از تلویزیون دارن دعا میخونن میگم الان میگه یا حنان مرتضی میگه الان میگه یا مرتضی و یا حنان :- ))))

21 اسفند : شبا که از خواب فرار می کنین میرید سر یخچال که گشنه هستین
بعد حنانه گریه می کرد و مرتضی بهش گفت بدون گریه حرفتو بگو من بفهمم چی میخوای :- )))


22 اسفند : پسرک ورپریده من مدام سر لپتاپمی و فایلامو میبندی
بعد که میخوای التماس کنی میگی مامان فیلم موردعلاقمو میگذاری

24 اسفند : پسرک فسقلی لحظه به لحظه شبکه پویا رو دنبال میکنی تا به شب بخیر کوچولو میرسه میگی وای چیکار کنم چلا پاندای کونگفوکار باز نذاشت

25 اسفند : دخترک ورپریده باز امروزبا آرد و شکر و بکینگ پودر شیرینی پختی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حنای زندگی می باشد