حنانه سادات مامان و باباحنانه سادات مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سیدمرتضی مامان وباباسیدمرتضی مامان وبابا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
حورا ساداتحورا سادات، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

حنای زندگی

اردیبهشت 99

1399/2/30 16:59
نویسنده : safa
68 بازدید
اشتراک گذاری

۱ اردیبهشت : در کنار  خانواده عزیز خونه خاله فایزه تولد ۳۴سالگیمو رو جشن گرفتیم و حنانه دوباره با مامانجون اینا رفتی خونشون


۲ اردیبهشت : پسرک خوشگلم امروز میگم اینترنت لپتاپم قطعه جعبه نجاریتو میاری و میگی من نجارکارم برات درست می کنم

۶ اردیبهشت : دخترک جوجه برگشتی خونه پیشمون و فقط ذوق و شوق مرتضی وصف نشدنی بود 
و تا تونستین تا نصفه شب آتیش سوزوندین


۷ اردیبهشت : مثلا دیشب ذوق می کردی من صبح زودتر بیدار میشم صبحانه تونو آماده می کنم ولی از فرط خستگی من و مرتضی بیدار شدیم ‌و تو همچنان خوابی جوجه

۸ اردیبهشت : امروز صبح گل پسر بیدار شدی و حنانه رو ندیدی دوباره فکر کردی رفته و زدی زیر گریه که من حنانه رو دوست دارم :- ))

9 اردیبهشت : این روزا هرروز با اسکای روم با خانم اقدم کلاس آنلاین دارین

۱۵ اردیبهشت : امشب بجای روضه دهم ماه رمضان هرسالمون مامانجون اینارو افطار دعوت کردیم و کلی بهتون خوش گذشت


۱۶ اردیبهشت : پسرک خلاق میگی یادته چقدر به کتاب خاله زهرا خندیدیم بعد  رفتی قیچی و کتابتو آوردی تا مثل کتابای پازلی برای خودت قیچیش کنی

22 اردیبهشت :  دخترک خوش قلبم دلت برای دوستات تنگ شده و خواب دیدی توی حرم حضرت معصومه داری با همکلاسیت بنت الهدی بدو بدو بازی میکنی بعد که بیدار شدی گفتی خیلی خوب بود کاش هرشب خواب یکیشونو ببینم


23 اردیبهشت : پسرک خوشمزه هرروز انگلیسی میوه ها رو میپرسی و باید مثل حنانه برات کلیپاشو بگذارم تا ببینی امروز میگی انگلیسی آناناس خودش میشه یعنی آنس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حنای زندگی می باشد