حنانه سادات مامان و باباحنانه سادات مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
سیدمرتضی مامان وباباسیدمرتضی مامان وبابا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
حورا ساداتحورا سادات، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

حنای زندگی

تابستونه

1393/4/21 20:52
نویسنده : safa
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

۱۶تیر: امروز گلنار رو نگاه کردی جوجه من وقتی راهنمایی بودم این فیلمو با مدرسمون دیدم
۱۷تیر:امروز روضه گرفتیم و دارم برات آش دندونی هم میپزم برا افطار به مهمونا! امیدوارم خوب بشه و خاطره خوبی بمونه:-)
خداروشکر یه روضه خوب و یه آش خوشمزه با طرح دندون به مهمونا دادیم :-)
۱۸تیر: همش یادگرفتی ایستاده شیر میخوری:-)))
وااای دیگه نمیزاری پوشکتو عوض کنم گریه میکنی ناجوررر
۱۹تیر:کنترل تلویزیونو میگری جلوش مثلا داری کانال عوض میکنی :-))
توپ رو پاس میدی و وقتی بهت پاس میدم میری دنبالش میاریش :-*
۲۰تیر:گوشی تلفنو میگیری دم گوشت مثلا حرف میزنی :-)">روزانه ۴
۱۶تیر: امروز گلنار رو نگه کردی جوجه من وقتی راهنمایی بودم این فیلمو با مدرسمون دیدم
۱۷تیر:امروز روضه گرفتیم و دارم برات آش دندونی هم میپزم برا افطار به مهمونا! امیدوارم خوب بشه و خاطره خوبی بمونه:-)
خداروشکر یه روضه خوب و یه آش خوشمزه با طرح دندون به مهمونا دادیم :-)
۱۸تیر: همش یادگرفتی ایستاده شیر میخوری:-)))
وااای دیگه نمیزاری پوشکتو عوض کنم گریه میکنی ناجوررر
۱۹تیر:کنترل تلویزیونو میگری جلوش مثلا داری کانال عوض میکنی :-))
توپ رو پاس میدی و وقتی بهت پاس میدم میری دنبالش میاریش :-*
۲۰تیر:گوشی تلفنو میگیری دم گوشت مثلا حرف میزنی :-)

امشب اولین رستوران افطاریت رو رفتی و پیش فامیل بابا دلبری کردی خوشتیپ من محبت

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حنای زندگی می باشد