حنانه سادات مامان و باباحنانه سادات مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سیدمرتضی مامان وباباسیدمرتضی مامان وبابا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه سن داره
حورا ساداتحورا سادات، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

حنای زندگی

سفر نوروز ۹۷

1397/1/29 17:42
نویسنده : safa
94 بازدید
اشتراک گذاری

سفر نوروزی

یک فروردین ۹۷: امروز سفر شهر یزد به سمت بندرعباس تموم شد به امید خدا خوش سفرای من
سال جدید در کنار عزیزانم رو در سفر شروع کردیم

۲ فروردین: دیدن دریای زیبای خلیج فارس و سوار لندینگ کرافت و دیدن بازارای قشم کلی براتون هیجان انگیز بود عشقای من

۴فروردین: امروز هم بعد از یک هفته سفر، از قشم و خلیج فارس خداحافظی کردیم تا به سمت شیراز بریم در کنار دوتا وروجک شیرین که کلی خوش میگذره

۶ فروردین: عروسک مامان امشب تو مسجد امام صادق شیراز به درخواست آقای خادم صلوات حضرت فاطمه رو پشت بلندگوی مسجد خوندی خوش صدای من

۹ فروردین: خوش سفرای مامان سفر شیراز و اصفهان هم بخیر گذشت و به خونه برگشتیم
کلی کیف کردم از کنار شما تو سفر بودن
گل پسر مامان یاد گرفتی میگی حنانه بفت(رفت)
دستمو میگیری بلندم میکنی و میکشی که بهت آب بدم
نه گفتن رو یاد گرفتی هی هرچی میگم بهت میگی نه

۱۰ فروردین: ۱۸ماهگیت مبارک پسرم
فعلا خسته سفریم و تعطیلات برای چکاپ و واکسنات صبر میکنیم

۱۴ فروردین : گل پسر قتی میگم به چیزی دست نزن یا از موجودی میترسی یا میخای از کنارش بری فقط براش دست تکون میدی

۱۵ فروردین : امروز همراه بابا با پای آتل بسته، چکاپ ۱۸ماهگی گل پسر و واکسناشو انجام دادیم. قد ۸۵ و وزن ۱۳کیلو ماشالاه به جونت
حنانه جیگر هروقت مارو صدا میکنه مرتضی هم تکرار میکنه چنان مامان بابا میگه یا وقتی میخاد بهش خوراکی بدیم میگه من من :))

تلاشهای بامزه حرف زدن سید کوچولو و تقلید از حنانه جیگر هنوز ادامه داره هرشعری با شبکه پویا میخونه مثلا مرتضی هم میخاد تکرار کنه من من میکنه

 

۱۷ فروردین : دختر وروجک تو آخرین قسمت دورهمی فردوسی پور رو دیدی میگی این خیلی قیافش خاصه بعدشم میگی خیلی بد میخنده :))


18 فروردین : عمو و دادی گفتنت منو کشته پسرک خوشمزه

از امشب زینک پلاس برای چکاپ ماه بعدت و دوباره سفالکسین مرتضی رو شروع کردم تا ایشالا برای اردیبهشت نتیجه قد و دور سرت رو ببینم دورت بگردم

 

۲۱ فروردین: حرف زدنای خوشمزه گل پسر شررر و شیطون حال آدمو خوب میکنه   هر کلمه ای که  میگیم رو تکرار میکنی. به چوب شور میگی دوب دور

 

۲۴ فروردین : دختر ملوس میگی پسرعمه زا رو خیلیی دوسش دارم عشقمه تو کلاه قرمزی


۲۷ فروردین : پسر مهربونم امروز قاشق قورمه سبزی ناهارش رو دهن پسرخاله کرد ولی از ذوق ما ترررسید

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حنای زندگی می باشد